سيد علي سيد علي ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

سيد علي عشق مامان و بابايي

دل رحم كوچك من

1391/4/20 16:36
نویسنده : مامان علی
163 بازدید
اشتراک گذاری

وقتي علي  چيزي بخواهد كه برایش خطر دارد و من مانعش بشوم دعوام ميكنه

وقتي علي ميلي به غذا نده و من بزور غذارو ميكنم تو حلقش دعوام ميكنه

وقتي علي دلش دالي بازي ميخواد و من در اوج خستگي خودمو ميزنم به اون راه، دعوام ميكنه

وقتي علي بعد از الو بازياش ، تلفنو پرتاب ميكنه روي زمين و من بازخواستش ميكنم دعوام ميكنه

وقتی علی...............................................................................................دعوام میکنه

و تنها عكس العمل من در مقابل مغضوب له شدن علي،گذاشتن دستام جلوي صورتمه و تظاهر به گريه كردنه

و واكنش سيد من هم به اشكهاي دروغينم ،بغض كردن و ناز كردن من و چسباندن صورتش به صورتم است(اوج ابراز احساسات علي)

ودر نهايت اگر نتواند خنده را به لبهاي من برگرداند، پدرش را واسطه قرار ميدهد

كاش قلب من هم مثل دل تو زلال بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)