سيد علي سيد علي ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

سيد علي عشق مامان و بابايي

تصميم كبري

1390/11/8 13:40
نویسنده : مامان علی
111 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره من و بابايي تصميم گرفتيم علي كوچولو رو با خودمون براي حج نبريم ،هرچي فكر كرديم ديدم عقلمون بر احساس ارجحيت داره،مطمئنم خود علي هم اديت مي شد.آخه اون بنده خدا كه چيزي متوجه نمي شه .انشاءالله سالهاي بعد كه بزرگتر شد سه تايي مي بريمش،اگه خدا كمك كنه با موندن اينجا زياد اذيت نميشه چون به مامانبزرگش عادت داره (هميشه از صبح تا6عصر با مامان جونشه).

خلاصه كه سخت بود ولي هم براي خودش هم براي خودمون بهتر بود كه بمونه.از اونجا هم كه تك نوه است عشق مامان بزرگ و بابا بزرگشه وبه جرات مي تونم بگم از دو تا پسرشون علي رو بيشتر دوست دارن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
8 بهمن 90 15:52
سلام من یک سایت بازی آنلاین دارم خیلی دوست دارم تو هم بیای توی سایت من عضو بشی مطمئنم خوشت میاد .خوشت نیومد ببندش توی سایت من بازی ‌های آنلاین دو نفره هم هست مسابقه هم داریم با جایزه منتظرتم http://gamebaz.ir/
مامان ستایش
10 بهمن 90 15:34
سلام عزیزم ماشالله چقدر سید علی نازه عزیزم درسته ولی میتونی طاقت بیاری ایشالله بهتون خوش بگذره التماس دعا