سيد علي سيد علي ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

سيد علي عشق مامان و بابايي

بيماري سخت

1390/4/25 15:25
نویسنده : مامان علی
140 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه صبح علي كوچولوي ما تب داشت البته خيلي شديد نبود ولي تا آخر شب تبش بالا و بالاتر رفت ،اونقد كه ديگه شياف هم اثر نداشت و در نهايت شب بازنده داري من و بابايي علي به صبح رسيد .فرداش عليو برديم دكتر و اونقد تب علي بالا بود كه بدون وقت قبلي و با اون همه مريض ،منشي مارو زودتر از بقيه فرستاد.دكتر بعد از معاينه گفت كه احتمالاًسينه علي چرك كرده و همين باعث نفس تنگي و تبش شده. و براي درمان آزيترومايسين،يه اسپري ،استامينوفن(شربتش چون علي قطرشو نميخوره)و دميار(يك وسيله اي كه كمك ميكنه اسپريو به علي راحتتر بزنيم)داد.عزيز دلم وقتي دكتر دستاشو تكون ميداد فكر ميكرد باي باي ميكنه و تو اوج تب جواب دكترو ميدادو باي باي ميكرد.

متاسفانه هنوز علي مريضه و خوب نشده من اومدم سركار و بابايي مونده پيش علي نازش. فردا ظهرم نيمه شعبانه و من يه عالمه مهمون دارم . كاشكي علي زودتر خوب شه. براش و برامون دعا كنيد.niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)