سيد علي سيد علي ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

سيد علي عشق مامان و بابايي

من و علي

1391/9/12 12:06
نویسنده : مامان علی
162 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پيش يه سفري براي من و علي پيش اومد كه قرار بود سه روزه باشه (با توجه به اينكه بابا حامد به خاطر مشغله كاري مارو همراهي نميكرد) ولي نشون به اون نشون ما 9 روز اونجا مونديم.

يعني كار ما شده بود بليط گرفتن و دوباره رفتن به آژانس و باطل كردن بليط و خريد بليط براي روز بعد و اين كنسل شدن پرواز 4روز پشت سر هم اتفاق افتاد (به علت برف و مه)و در نهايت من و علي آقا مجبور شديم زميني بريم شيراز و با پرواز شيراز - تهران بيايم.

اينم اولين برف امسال علي آقا

 

 

يعني من باورم نميشد كه بالاخره رسيدم تهران و به بابا حامد ميگفتم بزن تو گوش من تا ببينم خوابم يا بيدار؟

اينم علي آقا كه به محض سوار شدن تو هواپيما خوابيد و آخر پرواز به زور بيدارش كردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

کیمیا
15 آذر 91 15:17
هزار ماشاا...به این علی آقا! سما جون پسرت خیلی خوردنی خدا بهت ببخشه
مونا
16 آذر 91 9:25
وای چقدر قشنگ خوابیده نه به اون اخمش نه به این آرامشش
لعیا
18 آذر 91 11:33
چه آروم پاش رو انداخته رو اون یکی و عین مردا خوابیده.
فندق
27 مهر 92 10:34
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم.ماشالله