سيد علي سيد علي ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

سيد علي عشق مامان و بابايي

تكميل عكساي تولد علي(تم بره ناقلا)

1391/8/29 8:54
نویسنده : مامان علی
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دل مامان جمعه 5آبان مصادف با عيد قربان تولد شما رو برگزار كرديم

اول از همه بايد از بابايي مهربونت تشكر كنم كه چندروز خيلي اذيت شد و پا به پاي من كمك ميكرد.

از دايي عزيزت هم ممنونم كه خيلي كمك بود در زمينه خريد

از زندايي جونت و خاله ستوده و خاله سارا كه تو تزئينات و چيدمان و ... كمك كردن ممنونم

و صد البته از مامان عذري مهربون و مامان جون كه كلي گردن ما حق دارن

عزيزم مامان مراسم خيلي خوبي بود، تقريبا از فاميل همه اومده بودن ولي از دوستام ماشاءالله يكي از يكي با معرفت تر و هركدوم يه بهونه اي آوردن

ما به غير از شما 6تا بچه و ني ني ديگه هم به عنوان مهمون ويژه داشتيم  و آخر سر هم به هركدوم از طرف شما يه هديه خوشگل(به قول خود بچه ها جايزه داديم) براي آقا پسرها ماشين و براي دخترا عروسك.

خودت هم كلي كادوهاي خوشگل گيرت اومده لباسا و اسباب بازياي چند وقتت تامين شد و مهمترين كادو هات هديه هاي بابا جون و مامان عذرات بود افتتاح حساب آتيه و سكهنیشخند و بابا حاجي و مامان جونت پول نیشخند

كيكت هم خيلي ناز شده بود عكس خودت رو روش زدن و موقعي كه كيكتو آوردن مثل عكساي سرمجلساي عروسي شده بود همه سوت و كف ميزدن .

عكساتو ايشالله به زودي ميزارم بايد يه مقدار كات كاري كنم به خاطر حفظ شئونات اسلامينیشخند

فعلا عكس كيكتو ميزارم ولي قول ميدم نهايت تا آخر هفته ديگه عكساي تولدتو بزارم چون بابائيت هم منتظره

البته عزيز مامان انقدر سرم شلوغ بود فقط حواسم به عكست بود و به حاشيه كيك نبوده ،قنادي هم كه به خودش زحمت خوندن اسمتو نداده بوده و از رو موهات فكر كده تو دختري و طرح صورتي برات زده(راستي ماماني عكست با خامه و ژله درست شده ها )

البته من از كارشون خيلي راضي بودم

ايشاءالله داماديت(راستي رفته بودم براي خريد لباس و آرايشگاه ، خاله ستوده همش مسخرم ميكردو ميگفت اين مادر دامادهنیشخند)

 و بالاخره عکسای گل پسرم(مامانی ببخشید دیر شد راستش خودم یادم رفت دوربینو بزارم شارژ برای همین زحمت گرفتن عکسا افتاد گردن خاله سارا جونت  این چند تا عکس هم با گوشیم گرفتم ،تا حالا هم منتظر خاله ات بودم تا سی دی عکساتو ازش بگیرم اونم که ماشاءالله از موقعی که خانوم دکتر شده تحویل نمیگیره هههههههه( خاله سارا میای وبلاگو میخونی و زحمت نظر گزاشتن به خودت نمیدی لااقل این عکسای مارو بهمون بدهنیشخند)

این عکس روی کارتت

این عکس پشت کارتت(از متن داخل کارت و پاکت هم عکس نگرفتم ولی خوشگل بودن

اینم فلش راهنماس(البته به جز داخل خونه ، تو راهرو و لابی هم زدم یه ببعی ناز هم روی دکمه طبقمون تو هردو آسانسور چسبوندم ولی بخاطر دوربین مداربسته ها عکس نگرفتم گفتم ضایعس)

اینم که همینه

اینم لباسای بیمارستانت که بعد از تولد پوشیدیشون(البته کفشه جزئشون نبود)

اینم ساعت لحظه تولدته با عکس بعد از تولدت

اینم شمایی که اونروز آخر همکاری بودی و نزاشتی اصلا لباسایی که مخصوص تولدت بود رو تنت کنم(تا ١ساعت بعد از تولد من دنبال تو بودم تا لباساتو عوض کنم آخرش هم نتونستم و به اصرار مهمونا که ولش کن بچس ما همینطوری لباساشو دیدم قشنگه بی خیالت شدم(همین که مهمونا لباستو دیدن مهم بودنیشخند)

اینم شما و دوستات(عزیزم کادربندی سرم میشه ولی انقدر که انواع و اقسام خاله دوربین به دست تو این عکس بودن مجبور شدم اینطوری کادرو ببندم)

این میز عصرونس شرمنده مامانی این میزه بزرگتر از این حرفا بود و خوشگلتر ولی من به خاطر شئونات اسلامی این یه تیکه از عکسو کات کردمدر ضمن این عکس قبل از چیدمان نهایی میزه(میز شام هم که انقدر این آقایون گرسنه بودن و حمله کردن که من متاسفانه تو گوشیم عکسشو ندارم ولی احتمالا خاله سارا زحمتشو کشیده ایشالله تو سری بعدی عکسات میزارم

این آش هم لطف مامان عذری است که زحمت کشیدن و درست کردن

اینم که همینه که می بینی

اینم که یکی از دستمال کاغذیاس

برگه تشکر

اینم کادوهاییه که شما به دوستات دادی برای پسرها ماشین و دخترها عروسک و برای تنها نوزاد٢ماهه هم ست برس(قبل از اینکه کاغذ کادوی ببعی پیدا کنم تمیم گرفتم که کادوها رو تو ساک بره ناقلا بزارم که با بابائی کلی گشتیم و ساک با عکس بره ناقلاپیدا کردیم و آخر سر به مهمونا چون ساکه بزرگ بود علاوه بر هدیه بچه ها از غذاها که خیلی اضافه اومده بود و همینطور میوه و شیرینی و کیک هم دادیم )

اینم کلاهت که اصلا سررت نکردی

اینم عکسی که نشون میده چقدر همکاری کردی(وسط عکس گرفتن ملت بهانه شیشه شیرتو گرفتی)

و بعد هم شروع کردی به خوردن (یه عکس درست و حسابی هم ازت نداریم)

اینم برگه یادگاریت البته یه سری مهمونا که فراموش کردن بنویسن (من و بابایی هم هنوز ننوشتیمناراحت)

 

انشاءالله خاله سارات ، سرشونو از تو کتاب و تحقیق و پژوهش در بیارن و عکسای شمارو به ما برسونن(تا منم اینجا بزارم)

انشاءالله عروسیت عزیز دل مامانی و بابایی(بابا حامدو بقیه که میاین اینجا و نظر نمیزارینعصبانی  به خاطر گل روی عشقمون آقا سید علی نظر هم بزاریننیشخند 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مونا
29 آبان 91 9:59
سلام به به سنگ تموم گذاشتید سما جان من دلم از آش مامان بزرگ علی میخواد خیلی اشتها برانگیزه. ایشالا در پناه خدا زیر سایه شما و باباش تندرست و موفق باشه
مونا
29 آبان 91 10:00
برگه یادگاریش هم خیلی ایده جالبی بود .
اون عروسکه رو کی کشیده خیلی بانمکه


اون شاهكاره اثر همون خانوم دكتر بامعرفت(خاله ساراشه)
هستی مامی پارسا
29 آبان 91 10:50
علیییییییییییییی خالهههههههههههه تولدت مبارک ایشالا صدوبیست ساله شیییییی موفلفلی خالهههههههههههههه جیگرتو . همه چی عالیی بیست خیلی خوشگل شده سما جونمممممممم افرین مامان هنرمنددددددددددددددد بسیار عالی اخی نازی بخدا اگه خودم اونجا بودم حتما میومدم تولد علی جحونم که دیگه نکی بیمعرفتن دوساتتتتت .ایشالا همیشه سایه تو و بابا جونش بالای سرش باشه و دومادیشو ببینین دوستون دارم بوس بای

مرسي خاله ايشالله عروسي پارسا

ریحانه مامان نیایش
29 آبان 91 13:30
وای خیلی قشنگ بوود کاش منم اینجور سلیقه ها داشتم....
بانو
29 آبان 91 14:52
سلام سید علی جونم مبارکت باشه خاله 2 سالگیت.... انشالله عکسای کیک عروسیتو بذاری اینجا عزیزم دست مامان هم درد نکنه...خیلی برای تولد شما زحمت کشیده....چه تولد خوشگلی هم برات گرفته...
بابا حامد
29 آبان 91 19:02
بابا جان ان شاء الله یار امام زمان شی.تمام این لحطات تموم می شن و آخرش تو میمونی و خودت. ماهم دعا میکنیم آینده ای پر از معنویت داشته باشی و همه آدمای خوب رو همیشه در خوشی هات شریک کنی و در غمشون شریک شی
لعیا
6 آذر 91 10:18
به به. بالاخره مامان سید علی ما عکسای تولد رو گذاشت. مبارک باشه. خیلی عایه. راستی من کشته مرده همکاری علی کوچولو هستم. از حالا میگه من مردم و حرفم یکیه.ههههه
hhh
6 آذر 91 23:11
به به به این مامان با سلیقه فقط جان من انقدر مذهبی و خشکه مقدس بازی براش در نیارید بذاری د زندگی کنه سید چیه؟ همچین می گین سید علی آدم فکر می کنه پیرمرده حیف این صورت نازش نیست؟ بهش میومد اسمش آ/رش باشه یا پرهام یا ... باباشم که منتظره بذارتش تو یارای امام زمان!! ای بابا طفلک بچه
سما
27 آبان 92 22:43
سلام به سید علی خوشگل .سید علی خوش به اینقد خوش شانسی...................................................دست ممان گلت درد نکنه عالی شده..........