سيد علي سيد علي ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

سيد علي عشق مامان و بابايي

روز مرگی

1391/5/14 13:42
نویسنده : مامان علی
101 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلام

الان که دارم این مطلبو مینوسیم دلم برات خیلی تنگ شده آخه صبح شما بیدار نشدی تا من سیر بوست کنم که برمیگرده به پرخوری دیشبت که دو کاسه سوپ خوردی و یه سیخ برگ (تازه شب هم که برگشتیم خونه گریه میکردی و هندونه میخواستی  قربونت برم پسر شکموم) و بدخوابی شب گذشتت

عزیزدلم من عاشق ٤شنبه هام چون میدونم دوروز بعدی رو از صبح تا شب با شمام

٥شنبه صبح هم با هم بودیم دوتایی عصرشم با بابایی رفتیم من یه گوشی خریدم (َarc s)  نیشخند عاشقشم

جمعه صبح هم بابا حامدو بابا حاجي قرار كاري داشتن ميخواستن برن سمت خونه مامان جون اينا كه من و شما هم باهاشون رفتيم تا اونا كارشون انجام بشه رفتيم پيش بابا و مامان جون . افطارم كه جايي دعوت بوديم

امشب هم عروسي علي است همون پسر كوچولوي ديروز . انشاءالله عروسي شما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)