سيد علي سيد علي ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

سيد علي عشق مامان و بابايي

عيد غدير

1391/8/16 10:03
نویسنده : مامان علی
122 بازدید
اشتراک گذاری

سيد مامان عيدت مبارك

عزيز دل مامان ما 3روزو با هم بوديم و كلي كيف كرديم

جمعه هم براي ناهار مهمون داشتيم همه (فاميلاي ما)اول اومده بودن خونه ما عيدديدني و بعدش با هم رفتيم خونه باباجونت اينا

البته بگم من يه پروژه اي رو براي عموت برنامه ريزي كرده بودم و با بابا جونت اينا رفتيم مثلا عيد ديدني تا عموهاديتو قانع كنم كه دختري كه من ميگم و پيشنهاد داردم دختر خوشگليهقلب ، ولي كو گوش شنوااااااااااعصبانی

عزيزم دعا كن بهترين خيرا براي عموت پيش بياد و براي من هم يه جاري كه با هم خواهر باشيم

شنبه هم كه بابا جونت اينا صحنه رو خالي كردن و پا شدن رفتن ميگون و هرچي به بابا حامد گفتم كه بگو برگردن بريم عيد ديدني كيسنیشخند بعدي گوش نكرد .

عسل مامان عيدت مبارككككككككككككككك

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله
17 آبان 91 12:13
عيدت مبارك سيد كوچولوي ما
مونا
18 آبان 91 10:54
عیدت مبارک. البته من جلوتر به مامانیت سید علی جونم گفته بودم